Slutkörd som fan

Slutkört och massakerad av skolan. Läxor, prov nationella bara svämmar över mig som en tusnami. Får ingen luft. En paus skulle inte skada. Typ i en dag, en vecka, en månad kanske ett år? Är det för mycket begärt.. förmodligen. Redan gjort läxförhör, ett prov och en inlämming + flertal saker är inte ens gjorda ännu och som ska inom en snar framtid. :( Nationella del 2 i engelskan imorgon. Mitt favorit ämne! (inte då) + gjorde KUHI prov idag gick ju sådär bra. Suck.. Låt mig vila en stund och inte tänka på något annat än skolan. Det skulle vara en semester på sitt vis. Åh semester och sommarlov, låt det vara här nu -nyss! Resa, sola, bada, festivaler, grilla, nyklippt gräs.. ååh! Längtar så jag dör. Doft ifrån sommar är det finaste som finns. Mmm.. Maraabooo.. godis! Åh blev sötma sugen, ska nog ta mig och lirka ihop en bakelse. Kanske cupcakes, eller en delikat choklad kaka? Få se. Känns som jag har en chat med mig själv på bloggen. Fina pottäter minsann! Men tror jag ska lirka ihop en bakelse om jag orkar, har inte fått nån sömn i natt också. Dame. Life is a bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0